Bus och jordgubbar..



Vi fick komma in rätt fort till läkaren på VCn, han konstaterade att det var en liten skada och att den förmodligen hade läkt av sig själv men att vi för säkerhetsskull fick recept på en ögonsalva som ska i 3ggr/dagen i en vecka. Så det kändes himla skönt ändå! Var inte så jobbigt o sitta o vänta där heller för Fred fick en kompis som han delade majskrokar med =)
Direkt efter VCn så åkte vi till busfabriken en stund där vi mötte Linda och Axel. Dem busade, o bråkade lite hihi, i barnhörnan och sen blev det lite lunch. Fred fick pannkaka med lite grädde och sylt, mumma! Tog lite kort som jag ska knåpa lite med sen tänkte jag, för just nu är jag rätt trött. Fred slocknade i bilen hem, han hade varit vaken sen 8 imorse så förstår att han var trött, hehe. På vägen hem från busfabriken så stannade jag till där dem säljer jordgubbar från Lida Kullar, ska bli himla gött till efterrätt sen. Men nu är det sängläge som gäller för mig med.. Tack för idag buskompisar!! :D


Nu har jag tagit ikapp lite läsning av din blogg.. du har ju med handlat massor fina kläder till dina två.. Fina! Läskigt med Freds öga.. men bra att det gick bra ända! ;) Ses Torsdag.. ta med vovv om du vill och det är fint väder.. kan dom också leka lite ;)

2011-05-23 // 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback