Busfabriken..


Idag har vi varit på busfabriken och lekt. Egentligen skulle vi dit o leka med Nellie och Rasmus men hon var tyvärr sjuk så vi får skjuta på det lite till nästa vecka eller så istället.
Men eftersom jag va så himla sugen på att kolla läget på busfabriken så hörde jag av mig till våra favvotjejer Evelina och Li =) Och dem var inte sena att haka på. Och så kul vi hade det! Perfekt ställe o leka på ju för dem här småskitarna. Finns en separat liten hörna för lite mindre barn som verkligen var kanon. Vi badade även lite i bollhavet, liite läskigt tyckte nog Freddie med Li gillade det o sparkade bollarna, hihi. Dock blev inte dem korten så himla bra då barnen liksom sjönk ned i bollarna o deras huvuden syntes knappt, haha. Efter lite lunch i magarna så åkte vi även lite rutschkana, tror mammorna tyckte det var roligare än barnen ;)
Hit ska vi verkligen åka fler ggr! Tack för idag sötisar, trots att resten av er dag inte var lika rolig :(


Oh så roligt ni ser ut att ha det.!!

Så synd att jag är sjuk :(

2011-05-19 // 10:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback