Graviditet 1 vs 2 - vecka 27


Satt o kollade genom bilderna från när Fred låg i magen igen, är ju så himla kul o sitta o jämföra och fundera =)
Bilderna är ju inte riktigt tagna ut samma perpektiv men ni ser ju iaf på ett ungefär. Jag tycker det ser ut som att med Fred så var magen mkt högre, eller är det jag som ser fel? Äh, jag vet inte. Jag tycker annars att magarna är rätt lika ändå. Fast det behöver ju inte alls tyda på att Sockerbiten är lika stor som Fred var. Vem vet, kanske får en 4 kg:s bebis denna ggn, haha!
Dock måste ni väl ändå hålla med om att jag inte har så stor mage för att vara i vecka 27? Ibland är det skönt och ibland vill man liksom att det ska synas mer. Det är jätteskönt eftersom den inte är direkt i vägen, förutom när jag ska sova. Och det är himla skönt när man ska bära på Fred att det inte är en dunderklump i vägen liksom. Men å andra sidan så skulle jag vilja att det syntes mer ibland, tex när man har lite slappare kläder. Då ser det nog mest ut som att jag inte fått bort bebismagen sen Freddie kom. Tänkte bla på det när han o jag var o shoppade i fredags. Folk tror ju säkert det, haha. Men då ser jag till att klappa lite extra på magen, för det gör man väl inte på en sladdrig bebismage från en tidigare graviditet va? Hahaha..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback