Lekt med Li och Evelina..


Idag har vi lekt med Li och Evelina =) Började med en liten prommis ute i vackra vädret och hämtade ut paket (kommer innehåll sen). Sen satte vi oss ute på strömsholmen en liten stund i solen. Skulle det inte vara regn idag?? Här är det inte en regndroppe så långt ögat kan nå iaf, väldigt varmt. Jag som dessutom är mkt varmare än vanligt nu med tyckte att det var extra svettigt i solen, hihi.
Sen begav vi oss iaf in för lite lunch, lek och hångel (!) haha. Fred är ju så frikostig med pussar med öppen mun, eller frågan är om det är att han vill smaka på allt snarare. Men Li var med på noterna och en riktig långtradare blev det med slime rätt på munnen, hehe. Så söta! Synd man inte har kameran i högsta hugg sånna tillfällen bara. Alltid lika mysigt med lek och skitsnack. Tack för idag sötnosar!

Annars mår jag förvånansvärt bra idag, trots att vi städade igår. PEPPAR PEPPAR, men fogarna har inte alls varit sådär illa som dem va för ett tag sen, PEPPAR PEPPAR! Det är iaf väldigt skönt för då känner jag mig mkt gladare och kan göra saker utanför lägenheten liksom. Men nu ska jag faktiskt lägga mig på soffan under tiden Freddie vilar em, att vila fogarna lite extra skadar ju aldrig!


Tack gumman för en mysig dag.. ;) Söta korvar vi har!

2011-05-12 // 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback