Ny mobil!


Yaay!! Den är här.. min alldeles egna Sony Ericsson Xperia Arc! Inte för att jag fick vänta speciellt länge, ringde igår och beställde den så det är snabba bud på Tele2. Men har så länge gått och velat om jag skulle ta den eller Iphone 4, men kom fram till att Iphone fan står nästan stilla i mobilutvecklingen, är ju inte mkt skillnad på 3an o 4an liksom. Jag satt ju som i ett guldläge också eftersom mitt nuvarande abonnemangs bindningstid går ut i dagarna, så kunde ju ta en ny telefon, utan extra kostnad. Har haft en HTC Desire ett tag men den har inte alls skött sig som jag har velat, plus att jag inte gillar kameran. Arc-en har samma operativsystem som Htcn men det är mycket bättre kamera som dessutom både kan filma och fota i HDkvalitet. Så nästa mobilblogg kommer komma från Arc-en istället, ska bli spännande o se om det syns nån skillnad =) Så kvällen är tillägnad att pilla igång nya mobilen, hihi. Nån som vill köpa en HTC? ;)


» zanny

svik inte HTC-klubben då, jag trodde vi hade ngt ju :(

2011-05-03 // 20:45:18

Var nr 2 planerad? Ganska tätt mellan =)

2011-05-03 // 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback