Tårta till min älskling som fixade teoripr...

mms_img147780070 (MMS)

Tårta till min älskling som fixade teoriprovet igår o uppkörningen idag!! Du är bäst min älskade pussekille! <3 Blir lite omvänd ordning, först tårta sen plankstek, hehe, men det går nog skulle jag tro ;)



» sofie

Grattis till han : )

Är det glass tårta?,ser riktigt gott ut

2011-05-27 // 17:10:35
» Sofie

http://Sofiemoller.wordpress.com är adressen.

Missade med ett e om du kollade och ingen bloggsida kom fram.

2011-05-27 // 17:12:55
» Sofie

Detta stämde inte heller,Gud vad vimsig jag är,

men strunt samma..Tårtan ser som sagt väldigt god ut ;D Går ju inte att radera kommentarerna på bloggar såhär annars hade jag gjort det på dem andra två..

2011-05-27 // 17:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback