Natten till idag var nått helt fel i Freds...

mms_img-92477228 (MMS)

Natten till idag var nått helt fel i Freds värld. Han vaknade först 01 o somnade om med lite välling, detta hör inte till vanligheterna. Sen vaknade han igen runt 04 o var heelt otröstlig! Pappa dög inte o jag dög inte, nappen dög inte snutten dög inte. Tog tillomed till nån leksak där trots att vi sagt att vi aldrig ska göra det mitt i natten, på natten sover man, inte leker.. men det hjälpte föga ändå. Tillslut fick jag ned honom i sängen genom killningar över mage o ansikte i stereo o stod så i kanske 15min, sen somnade han. Detta hade allt som allt tagit 2timmar så klockan var alltså 06 nu, en timmas sömn till fick vi innan klockan ringde. Vi skulle ju kunnat "gett" oss o tagit upp Fred o startat dagen då kl 04, men.. nee.. Om man en ggn gjort det så lär det bli fler, o efter mkt om o men så somnade han ju faktiskt om. Även om det känns idag kan jag lova. Vi är inte vana vid detta, ALDRIG nånsin hänt förut! Visst, har sprungit upp o ned för o stoppa i napp eller fixa välling, men aldrig 2timmar otröstlig vakentid mitt i natta. Dock tror jag nu att jag vet vad felet var, feber! Han hade ingen inatt men den var väl på g i kroppen säkert. När vi kom hem från förskolan, där han tom lyckats vila idag, så var det raka vägen till gungan o där satt han tills mellis va färdigt o då förstår man att nått inte är som det ska, sitta still gör han ju aldrig mer än i 2 sekunder typ annars. Min lilla sjukling, hoppas natten blir bättre bara så han inte blir helt utmattad av febern :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback