Dinglis.. Hade aldrig nån vagnleksak till ...

mms_img-11281714 (MMS)

Dinglis.. Hade aldrig nån vagnleksak till Fred när han fortf låg i liggdelen men bestämde, när jag skrev "att köpa" listan till Freja, att denna ggn skulle vi införskaffa en. Dock är ju jag väldigt kräsen o vill inte ha nån ful plastsak. Så igår på min o Freds shoppingräd så letade vi även vagnleksak o hittade denna. En dinglis :) har både dinglis- skallra o tossor sen innan så denna matchar ju ;) Dock är det ju inte vidare billigt alltså, 200 spänn för en liten nalle med ett spänne, men men, vad gör man inte för sina små. Fred fick sin beskärda del med av pengarna kan jag lova, ska försöka fota lite sen när det är vila här hemma..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback