Laddat upp för morgondagens bravader :) Im...

mms_img112901104 (MMS)

Laddat upp för morgondagens bravader :) Imorn blir det nämligen middag o dricka med tjejligan, förhoppningsvis lite dans med ;) Jag har ansvar för drickat, blir mojitos o strawberry daquiris, Carro kompletterar med vin också. För min kära Jojjan blir det dock alkofritt så inte Mini får partaj i magen ;) Dock vet jag inte hur smart det är att jag har. drickat, jag som inte har nån som helst aning om hur mkt mitt huvud pallar nu när jag varit gravid i typ 2 år ;) Fred ska iaf sova hos mormor så jag har barnledigt natten till söndag så då är det bara ett barn att vaka över och Olle har henne så jag kan sova så hårt man gör när man druckit lite med samvete ;)



Mums vad gott! Här blir det nog också några goda drinkar ikväll, hihi.



Vet faktiskt inte var strumpbyxorna är ifrån. H&M eller Åhléns tror jag:) Typ vanliga svarta 40 den tror jag.

2011-10-01 // 11:27:29

jisses, festa när man har en nyfödd? :O :S

2011-10-07 // 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback