Lockigt? Fred har börjat få lite lockar i ...

mms_img162417026 (MMS)

Lockigt? Fred har börjat få lite lockar i nacken, undrar om dem är här för att stanna eller om det bara är bebishåret? Det är ju sjukt hur långt hans hår blivit med. Tänk om vi inte skulle rakat militärfrillan där vid 8 månader, hur långt skulle då inte håret varit nu, jättelångt! Fast det är fint med långt hår på pojkar med tycker jag. Ett bevis på det va min lillebror när han var liten, skitsöt med massa långt bebishår i nacken, o så fort det klipptes av så blev han 3 år äldre i princip. Så det vill vi hålla oss ifrån, Fred ska vara min bebis föralltid ju ;)



Så sött. Wilda har oxå en eller 2, men det är inte så knstigt med tanke på att både jag o Jon är lockiga

2011-09-20 // 12:42:02

Tack för tipset om "chipsen" förretsen

2011-09-20 // 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback