Snacka om bortskämd hund! Kisen har börjat...

mms_img101942432 (MMS)

Snacka om bortskämd hund! Kisen har börjat fått in vanan att bli matad. Det är inte jag som vänjt in henne på det, så gissa vem! ;) Fred har nämligen förstått att man inte själv får stoppa hundmaten i munnen men att det är helt okej att ge Kisen. Dock slinter det in en kula ibland, så man måste ha koll på honom hela tiden ändå. Tror det kan vara lite hårdsmält med hundmat kanske ;)



Hehe så fort Nathalie började krypa så var kattmaten i fara så den åkte ner till undervåningen!

Samma med kattsanden, den åkte ner till toaletten på nederplan.



Men dem ser ut att ha roligt ihop! :D

2011-09-21 // 14:38:06

sv: Jag kan absolut tänka mig att ta upp designandet igen, men ska vi göra så att vi börjar om? Jag har nog inte kvar det jag hann göra sist.



Om du mailar mig hur du vill ha designen, bilder, text och sådant så kan jag ge mig på det :-)

2011-09-22 // 08:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback