Freja testar.. Hon får prova på min mat nu...

mms_img-71159527 (MMS)

Freja testar.. Hon får prova på min mat nu. Har blivit mer o mer anti burkmaten. Med Fred gjorde jag rätt mkt egen mat, men varit beredd på att det inte skulle vara så lätt till Freja pga tiden. Men nu har jag påmints om varför jag gjorde till Fred, maten luktar ju kattmat! Sen att damen snart är 8mån o inte har några tänder än har med med saken att göra. Hon kan ju inte tugga 8mån-maten i det är just den mindre månadernas burkar som luktar kattmat :-S Sen känns det som att det mest är sås o minst kött i dem. Aja, blev iaf kyckling i tomatsås med pasta, grönsaksblandning och vitlök. Hoppas att det går hem för det blev en rejäl laddning! återstår att se :D



Jag har tur. Dixie äter nog allt jag stoppar i hennes mun hahaha



Armbanden hittar du inne hos ellenojag =)

2012-04-14 // 12:26:33

Till Nathalie så var jag duktig och gjorde egen mat men till Elias har det blivit burk.

Men nu kan jag för det mesta mosa lite av min mat med gaffeln och kunna ge honom för han är en hejare på att tugga :)



hoppas du får en bra dag!!

Kram

2012-04-19 // 08:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback