Hjärtskärande natt! Usch vad jobbigt Fred ...

picsin_133524942 (MMS)

Hjärtskärande natt! Usch vad jobbigt Fred haft det. Vaknat om vartannat och inte varit glad alls. Började runt 23, gick inte att få honom somna om så vi hade inget annat val än att ta ned honom i vardagsrummet, i vårt sovrum kunde vi inte vara för då skulle Freja vaknat garanterat. Usch vad ledsen man kan vara, måste vara hemskt att inte kunna tala om vad som är fel heller :( Min chansning är dock kli! Man märker idag att han pillar och drar ovanligt mkt i kläder och framförallt i blöjan. Och det kan jag absolut förstå så mkt koppor som han har under blöjan, fy! Hela natten har iaf Olle suttit inne hos honom sen, på en kudde bredvid sängen med handen i hans hand <3 Märks på både far o son idag, Fred vaknade ändå runt 07 men sitter bara i soffan o skrattar emellanåt åt Alfons, hans homie ;) Fadern lät jag sova, nog inte vidare pigg av att sitta o sova. Ne om jag ska mysa mig ned med min prickiga stora korv, har på känn att jag snart även har en liten ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback