Här pressas o svettas det ;) Det har varit...

mms_img-10279213 (MMS)

Här pressas o svettas det ;) Det har varit händelserika dagar, framförallt sömnmässigt ;) Sedan Fred började sova utan spjälsidan i sin säng har det väl just sömn varit en bristvara hos hela fam Zander-Frank :-S Han har svårt att komma till ro när ingen av oss sitter hos honom o igårkväll var det väl 50turer upp o ned ur sängen, tillslut fick han komma upp o somnade sen om vid 21-22 för att sedan vakna för dagen 04.30! Zzzznark! Då känns det som rena rama sovmorgonen när Freja vaknade 06.30 ;) Aja, det kan väl bara bli bättre, eller? Trodde han skulle somna lätt med tanke på hur dagen var igår, först fika o bus o lek med syster o kompisarna Li o Vincent o sen åkte vi alla o badade efter lunch, trötta barn kan jag lova! Men men, kanske var övertrött. Idag har jag o barnen varit o badat o käkat hos Eve o Li o faktiskt så sover båda barnen lunch än! Detta ständiga ämnet sömn när man har barn alltså, står alltid högt upp på listan ;) Men sömn är ju faktiskt väldigt viktigt, utan sömn fungerar man inte. Jag är väldigt beroende av sömn, dock vänjer man sig fort vid lite sömn med. Jag passar på såfort barnen sover att vila, helst ute i solen o slå två flugor i en smäll liksom ;) svettas vidare...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback