Leka i nymöblerade rummet med alla nya lek...

mms_img999413364 (MMS)

Leka i nymöblerade rummet med alla nya leksaker är det bästa! Idag är det kök som gäller, framtida kock? Har en känsla av att det kommer komma fler köksdagar ;) Vi lagar helt crazy rätter, sallad med pizza och fisk och dricker bullar, nomnom :D Tillomed Freja får egen tallrik, hehe.. Men man blir trött av att kocka, sover gör båda barnen sedan en stund. Själv roar jag mig med pappersgöra, blanketter som ska fyllas i och skickas in och tider som ska matchas ihop till förskolan. Ikväll är det tänkt att jag ska vända ännu mer, fast några betydligt roligare papper - plugg! Och då är jag faktiskt inte ironisk, ser jättemkt fram emot att börja plugga igen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback