Välförtjänt fredagsmys! "Det blir alltid v...

mms_img-16298486 (MMS)

Välförtjänt fredagsmys! "Det blir alltid värre framåt natten". Det stämmer in på Freja, inte ett dugg nöjd på kvällarna, koliken kan väl inte komma tillbaka? Alltså helt ärligt, hur klarar ensamstående av det? När Olle jobbar em så är det inte kul på kvällarna när barnen inte är på humör o jag känner mig så grymt otillräcklig som mamma :-S Man försöker göra det bästa av situationen men känns alltid helt hemskt efteråt när allt lugnat ned sig, usch, ni som har barn vet nog vad jag menar. Sen har jag så dåligt självförtroende överhuvudtaget så minsta lilla överanalyseras o så dömmer jag ut mig själv, varför koncentrerar man sig bara på det dåliga?? Aja... Iaf, välförtjänt av lite vin, druvor, gubbar o choklad som Olle överraskade med när han kom hem nu <3



» anna

Känner igen det där till viss del. När pim var mindre kunde kvällarna bli rätt jobbiga.Nuförtiden blir pim en liten gnällis vid 17 och det enda som duger är att mamma eller pappa sitter på lekmattan så hon kan klänga och styra. Men det är bara att finna sig i. Prick klockan 19 åker hon i säng och sen är det tyst. För det mesta. Fast sova till åtta på morgonen som din duktiga tjej gör hon inte. Nä vid fem börjar dagen. Härligt:D

2012-03-09 // 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback