Sjukstuga och halvtid

Just nu har vi det inte särskilt spännande här hemma, alla är sjuka! Feber har övergått i ömma halsar och hosta. Hade mest ont i huvudet när jag vaknade men tänkte att det var för att i delat säng med Fred inatt men nu är jag riktigt frusen och snorig också, blä! Första helgen på länge nu som vi är lediga ihop alla så hade ju tänkt göra nått kul, typ badhuset, men det går ju inte nu :( Nått lite roligare är dock att jag gått in i vecka 20! Vad hände liksom? Känner fortfarande Trollet ytterst lite, jättetråkigt, måste va en himla tjock moderkaka jag har ;) Mest känner jag när jag ska sova och ligger på mage. Annars mår jag rätt bra, äter hemofer och dricker blutsaft, klarar inte niferex. Funderar mkt på namn och kön, tror fortfarande på pojke medan Olle tror på flicka, dock blir det svårt med pojknamn, flicknamnet är redan spikat :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback