Späckad dag!

Dagen började med lämning av Fred på förskolan. Bilen startar inte när jag ska hem -> gå hem! Svettigt värre o något grinig då jag skulle varit i skolan. Tar andra bilen o åker tillbaka t förskolan för att hämta dator m.m som jag inte orkade släpa på vägen hem. Full spetta till skolan, plugga plugga plugga! Olle hör av sig o berättar att förskolan ringt o att Fred har feber, morgonincidenten helt i onödan medandraord! Lite mer plugg o tillsist hem för middag o grimas- bus med mina sjuklingar som inte alls verkade särskilt sjuka. Lite städ o piff o rabarberplock inför kvällsfikat. Date med delar av Tjejligan plus miniligan, mkt bebisprat o bus. Perfekt avslut på dagen! Nu sängen för att klara gå på tentaplugget imorn! Wish me luck!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback