Mera nytt/sytt

Helgen gick fort, var på kalas för min syster på hennes boende i lördags. Bjöds på smörgåstårta o fika. Olle var samtidigt på jobbfest så det var minst sagt ett gympass för mig själv med barnen. Fred älskar ju springa runt överallt, så runt i korridorerna, in t dem andra boendena, upp för trappor och ut på gräsmattan! Tur jag har min kära syster som är lite smidigare än mig just nu ;) Vi stannade till läggdags för barnen. Vilket var en pärs kan jag säga! Fred är det ingen fara med, han somnar rätt fort o ligger kvar i sängen. Men hans lilla trotsiga syster är det annat med, 1,5h tog det efter hon skrattar åt mig, sparkar mig när jag bär tillbaka henne, kastar nappar o nallar på mig o bara skriker rakt ut! Blir tokig alltså! Spelar ingen roll hur pedagogisk eller arg jag är heller! Hoppas hoppas hoppas att detta är över när Trollet kommit! När hon väl somnat så va jag så pigg så ville inte sova så satte mig o sydde en babywrap t bilskyddet istället. Blev väldigt bra och det var kul, gick ju rätt fort, ska nog göra en till fast t vagnen utan hål för remmar då. Har fått en hang-up på sy nu, letar saker och mönster hela tiden. Just nu sitter jag o klipper stycken t bilstol/vagn-hänge. Stay tuned ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback